Afficher la notice abrégée
dc.contributor.author |
مشتاوي, فاطمة الزهراء
|
|
dc.date.accessioned |
2024-03-13T11:25:50Z |
|
dc.date.available |
2024-03-13T11:25:50Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-07 |
|
dc.identifier.issn |
2543-3830 |
|
dc.identifier.uri |
http://ddeposit.univ-alger2.dz:8080/xmlui/handle/20.500.12387/5927 |
|
dc.description.abstract |
هدفت الدراسة إلى الكشف عن اتجاهات طلبة قسم العلوم نحو التعليم الإلكتروني في جامعة الأزهر في المحافظات الجنوبية " قطاع غزة"، والتعرف على الفروق في اتجاهات الطلبة نحو التعليم الإلكتروني تبعاً لمتغير المؤهل العلمي ،وتوصلت نتائج الدراسة إلى ان اتجاهات طلبة قسم العلوم نحو التعليم الإلكتروني إيجابية ،و عدم وجود فروق دالة إحصائياً في الاتجاهات نحو التعليم الإلكتروني لدى طلبة قسم العلوم تعزى للمؤهل العلمي (بكالوريوس – ماجستير). The study aimed to reveal the attitudes of the students of the Department of Science towards e-learning in AL-Azhar university in the southern governorates "Gaza Strip" and to identify the differences in the attitudes of students towards e-learning due scientific qualification, the result of the study concluded that the attitudes of the students of the department of Science towards e-learning are positive and there are no significant differences in the attitudes towards E-Learning among students of the Department of Science due to the scientific qualification (bachelor – master's |
ar_AR |
dc.language.iso |
Ar |
ar_AR |
dc.publisher |
مجلة المفكر |
ar_AR |
dc.subject |
اتجاهات |
ar_AR |
dc.subject |
قسم العلوم |
ar_AR |
dc.subject |
التعليم الإلكتروني |
ar_AR |
dc.subject |
قطاع غزة |
ar_AR |
dc.subject |
attitudes |
ar_AR |
dc.subject |
epartment of Science |
ar_AR |
dc.subject |
e-learning ; AL-Azhar university |
ar_AR |
dc.subject |
Gaza |
ar_AR |
dc.title |
اتجاهات طلبة قسم العلوم نحو التعليم الإلكتروني في قطاع غزة |
ar_AR |
dc.title.alternative |
Attitudes of Science Department Students Towards E-Learning in the Gaza Strip |
ar_AR |
dc.type |
Article |
ar_AR |
Fichier(s) constituant ce document
Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)
Afficher la notice abrégée