Show simple item record

dc.contributor.author Bouzar, Sihem
dc.date.accessioned 2024-05-29T20:08:41Z
dc.date.available 2024-05-29T20:08:41Z
dc.date.issued 2016-12-01
dc.identifier.issn 1112-7279
dc.identifier.issn E 2676-1556
dc.identifier.uri http://ddeposit.univ-alger2.dz:8080/xmlui/handle/20.500.12387/6527
dc.description.abstract تؤدي علامات الخطاب في اللغة الإنجلیزیة المنطوقة وظیفة هامة في المحادثة . لقد كانت موضوع البحث في مجموعة من الدراسا ت التي تركز على الناطقین باللغة الإنجلیزیة الأصليين منهم والأجانب، كما أنها حظیت بالعدید من التسمیات ومختلف التعاریف من قبل الكثیر من الباحثین. لذلك، سوف یختص هذاالبحث في النظر في بعض جوانب قواعد المحادثة والمتمثلة في علامات الخطاب و سيتطرق على وجه الخصوص الى مختلف المفاهيم المتصلة بها وخصائصها، بالاضافة الى الوظائف المسندة لها. Abstract Discourse markers of spoken English such as you know, I mean, well, see, so, and, but and many others perform animportant role in conversation. They have been the subject of investigation in a host of studies focusing on native and non- native speakers of English and have been assigned a multitude of terminologies and diverse definitions by various researchers. Therefore, this article will highlight the definitions allotted to discourse makers , their properties as well as their functions. ar_AR
dc.language.iso en ar_AR
dc.publisher Faculté des Langues Etrangères. Université d'Alger 2 Abu al-Qasim Saadallah ar_AR
dc.relation.ispartofseries Lettres et Langues. Al Adab Wa Llughat;Vol. 11, Nr. 2
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Discourse markers ar_AR
dc.subject Speaking skills ar_AR
dc.title A Theoretical Approach To Spoken Discourse Markers ar_AR
dc.type Article ar_AR


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account