عرض سجل المادة البسيط

dc.contributor.author Bezari, Wahiba
dc.date.accessioned 2024-06-06T21:14:22Z
dc.date.available 2024-06-06T21:14:22Z
dc.date.issued 2012-12-30
dc.identifier.issn 1112-7279
dc.identifier.issn E 2676-1556
dc.identifier.uri http://ddeposit.univ-alger2.dz:8080/xmlui/handle/20.500.12387/6750
dc.description.abstract his paper is an attempt to appraise the implementation of CRTs and suggest some ways to make them fit the Algerian context. ar_AR
dc.language.iso en ar_AR
dc.publisher Faculté des Langues Etrangères. Université d'Alger 2 Abu al-Qasim Saadallah ar_AR
dc.relation.ispartofseries Lettres et Langues. Al Adab Wa Llughat;Vol. 7, Nr. 2
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject LMD ar_AR
dc.subject Implementing ar_AR
dc.subject English Department ar_AR
dc.subject Task-based approach ar_AR
dc.subject Grammar ar_AR
dc.title Implementing The Task-based Approach In The Grammar Classroom Through Consciousness-raising Tasks ar_AR
dc.type Article ar_AR


الملفات في هذه المادة

ملفات الرخصة التالية مرتبطة بهذه المادة:

هذه المادة تظهر في الحاويات التالية

عرض سجل المادة البسيط

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

بحث دي سبيس


بحث متقدم

استعرض

حسابي